تاريخ : شنبه 28 تير 1393 | 8 PM | نويسنده : پریسا صدری
مجموعه تیم استودیو حمید با بکارگیری تیمی مجرب از مختخصصین تحصیل کرده رشته های مرتبط نظیر :

کارگردانی ، تصویربرداری ، عکاسی ، گرافیک ، نرم افزار با در اختیار داشتن تجهیزات نوین سعی بر این مهم دارد فیلم عروسی را همانند پروژه های سینمایی و مدلینگ ایجاد و بواسطه آن از سایر همکاران متمایز و در نهایت رضایت مشتریان عزیز را جلب کند .

عکاسی : در این بخش با استفاده از چندین آتلیه متفاوت با دکور های متنوع نظیر : پیانو ، میز بار ، بیلیارد و ... و باغ های بسیار زیبا همراه با قایق ، تاب و ...

آتلیه : عروس و داماد ، اسپرت ، مدلینگ ، کودک می باشد .

تصویربرداری : این بخش همانند پروژه های سینمایی با استفاده از شات لیست ( لیست نماهای از قبل دکوپاژ شده ) – استوری بورد با نظارت کارگردان با تجهیزات نوین ضبط تصاویر 4K و FULL HD بر بروی حافظه با بالاترین کیفت و فرمت روز ضبط و با بکار گیری گروه تدوین در اسرع وقت (1 تا 2 ماه) فیلم را آماده تحویل می سازد .

لابراتوار : این مجموعه با بکار گیری ماشین آلات متنوع چاپ و صحافی بوده و مجهز به ماشین آلات چاپ عکس دیجیتال از سایز های کوچک تا طول بینهایت را ظهور می نماید . چاپ شاسی سر مجلسی و آلبوم های ایتالیایی به شکل های مثلثی و مربعی در هر سایز صورت می پذیرد .

این بخش کاهش هزینه چاپ را بموجب در اختیار داشتن لابراتوار برای مشتریان فراهم می سازد که متخریم موجبات کاهش قیمت پایانی را از این طریق برای شما مشتریان عزیز ارمغان می آوریم .

امکانات ویژه : فیلمبرداریحرفه ای با : استدی کم | کرین بزرگ | هلی شات ( تصویربرداری هوایی با هلیکوپتر کنترلی و کرین بزرگ و... )

واحد مجاز اتحادیه عکاسان و فیلمبرداران تهران

>>> جهت مشاهده نمونه کارهای ما حتما تشریف بیاورید <<<

آدرس : بلوار دلاوران - خیابان سراج - سروش 3 - پلاک 6

حمید شکربار : 09122908234

اگر ما مفتخر به هنرنمایی در بهترین شب زندگی تان نیستیم حتما به نکات زیر توجه فرمایید :
انتخاب آتلیه عروس یکی از مهم ترین قسمت های برنامه ریزی عروسی است. تقریبا تنها چیزی که از عروسی شما باقی می ماند، عکس ها و فیلم ها است. حتی تصور اینکه بعد از برگزاری موفقیت آمیز و پرخرج جشن، عکس ها و فیلم ها خراب شده باشند و یا کیفیت لازم را نداشته باشند، بسیار ناخوشایند است.

>> پس :
محک زدن سطح تجربه تیم عکاسی و فیلمبرداری :
مهم ترین و اصلی ترین شاخصه آتلیه عروس ، تجربه آنهاست . عروسی شما یک بار اتفاق می افتد ، بنابراین جایی برای تمرین عکاسی و آزمون و خطا برای یک آتلیه نوظهور نیست ! عکاس و فیلمبردار عروس و داماد باید کوله باری از تجربه داشته باشد تا لحظات ناب را شکار و همه اتفاقات زیبا را ثبت کند . تیم عکاسی و فیلمبرداری باید سرشار از ایده های نو و خلاقانه برای عکاسی و فیلمبرداری باشد و شما را در موقعیت های مختلف قرار داده و لحظات زیبا را ثبت کند. یهویی ...

می تونید سن و سال ، تاریخ صدور مجوز اتحادیه ، معرفی دوستان و آشنایان قبلی که از خدمات آنها استفاده کرده اند، دیدن نمونه کارها و... می توانند به شما کمک کنند تا سطح تجربه یک آتلیه عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی را محک بزنید.


توجه به محل دفتر آتلیه فراموش نشود
اعتبار آتلیه را می توانید از محل دفتر موسسه دریابید . امیدواریم سراغ دفترهای آپارتمانی در طبقات بالایی برج ها و مجتمع های تجاری نروید ، چرا که ممکن است جیب خالی پز عالی باشند و تجریه ای که شما مد نظرتان است نداشته باشند . از طرفی ممکن است قدیمی تر ها و با تجربه ها در دفتر قدیمی و کوچک خود در یک آپارتمان معمولی ، کیس مورد نظر باشند . البته توجه داشته باشید این مورد 100 درصدی نبوده و ممکن است واقعا طبقات بالایی برج حرفه ای باشند . راستی می تونید از سایت نو عروس دیدن کرده و از بحث و نظرات دیگران را در مورد آتلیه ای که مد نظرتان است آگاه شوید .

نمونه کارهایی که تابلو هستند !!!
به سادگی به نمونه کارهایی که می بینید اطمینان نکنید . بسیاری از متقلبان و سودجویان در صنف عکاسی و فیلمبرداری مجالس عروسی ، نمونه کارهای موسسه های دیگر را به شما نشا ن می دهند و ادعا می کنند که کار خودشان است . برای تشخیص این مورد پیشنهاد می شود آخرین نمونه کارشان را دیده و یا فیلمی را درخواست کنید که اشخاص شاغل در آتلیه در آن حضور دارند ( مث پشت صحنه ) البته جای نگرانی نیست ، نمونه کارهای تقلبی خیلی زود لو می روند .


سراغ واسطه ها نروید
بر این باشید سراغ استودیوهایی بروید که تولیدکننده هستند نه واسطه . می پرسید چرا ؟ یعنی چه ؟ یعنی تمامی مراحل کار از تهیه عکس و فیلم خام گرفته تا تدوین ، مونتاژ و... را خودشان انجام می دهند . واسطه ها فقط نقش دلال را بازی می کنند؛ کار عکاسی و فیلمبرداری را یک تیم دیگر انجام می دهد، مونتاژ و تدوین و... را تیم بعدی و چاپ و آماده سازی نهایی را تیم دیگر. دلال ها در این میان فقط نقش هماهنگ کننده را دارند. زیرا کیفیت کار تحویلی یکنواخت نخواهد بود و ممکن است امنیت عکس ها و فیلم های عروسی شما نیز به خطر بیوفتد . تولیدکننده ها معمولا مجوز تولیدی دارند و کلیه مراحل کار را در موسسه خود انجام می دهند.


حتما جزئیات مد نظرتان را در قرارداد ذکر کنید
همیشه در ملاقات های اولیه با مدیر مسئول آتلیه ، همه صحبت ها خوب ، منطقی و زیبا هستند . وعده و وعیدها عالی و چهره ها خندان و بی نقص است. همه چیز هم به نفع مشتری است ! خخخخ الکی ... اما ممکن است در مرحله اجرا و تحویل فیلم و عکس ، بسیاری از این صحبت ها نقض و چهر خندان نشود و وعده ها فراموش شوند . قراردادآتلیه ها ، تنها مرجعی است که در هنگام بروز سوء تفاهم ها و اختلافات می تواند به کمک شما بیاید . تمام جزئیات توافق شده را در قرارداد ذکر کنید . از زمان حضور عکاس و فیلمبردار در محل برگزای جشن گرفته تا مبالغ اضافه کاری، تحویل دادنی های اصلی، جزئیات مربوط به کیفیت، مراحل فیلمبرداری و خلاصه هر آنچه که در صحبت های شفاهی مطرح می شود و برای شما مهم است باید به وضوح و با جزئیات کامل در قرارداد ذکر شود.

طبقه بندی: مشاوره و برنامه ریزی عروسی،
برچسب ها: آتلیه عروس تهران، فیلمبرداری مجالس عروسی، آتلیه عروس تهرانپارس، فیلمبرداری عروسی تهران،آتلیه تهرانپارس،


برچسب‌ها: عروسی , آتلیه عکس اسپرت حمید ,